Dressyrträning

1:a juni idag så nu är det officiellt sommar! Tror att det kommer bli en himmla fin sommar <3
Jag måste ha gjort något väldigt bra den senaste tiden för vädergudarna/moder natur verkar så vara på min sida! Soligt igår när jag var utomhus och idag på morgonen när jag var ute och tränade, men nu i eftermiddag har det regnat vilket passade mig perfekt så att jag kunde sitta inne och redigera bilder utan att längta ut i solen.
 
 
Igår åkte jag ut till en ridskola för att fotografera lite och titta på när en vän red lektion (dressyr), så härligt att vara tillbaka i ett stall och sitta ute i solen vid ridbanan och fota hela förmiddagen. Ridskolan har dropp-in tider som man kan anmäla sig till och rida någon gång då och då istället för att boka upp sig på en hel termin och jag är ganska sugen, saknar ridningen något enormt och förhoppningsvis överlever mina trasiga knän någon ridlektion då och då.
 
Nikon D700   50mm + 105mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:

Din kommentar:

Trackback